Seg !

Mjaa, sitter här hemma all by myself å känner mig lite småseg sådär. Känner för å ta en lååång promenad, men vet inte om jag vågar ifall halsen blir värre. :S Var ner på stan en sväng tidigare, köpte andra halstabletter, mjök, honung samt cider på systemet. Nån får gärna komma å göra mig sällskap iaf, börjar lessna på att inte ha nån å prata med idag. ;P Iofs ska jag inte prata för mkt för var lite hes tidigare, å det har jag ingen lust å bli mera. Har bara suttit här å läst veckorevyn typ. :P Fick den tidningen med igår när jag köpte klänningen från JC. Camilla kan jag inte tjata hit heller, för hon har begett sig till polen med sin klass hon. :P Jaaja. Ska väl göra nå mat nu å dra igång teven bara. Imorron blir det hem till Johanna runt kvällningen, sitta å dricka å umgås där ett tag. Sarah och Maria blir också med, så kanske Daniel, Johannas pojkvän. Å sen vovvarna ;) Men sen drar vi nog vidare iaf å träffar på lite fler folk. :)
Blev hemma idag, vikariejouren ringde imorse om jobb men kände att jag måste vara hemma och krya på mig.
Jajaa, har inget mer vettigt å skriva idag!
Skrives mer imon, om inte sen.
Tjingen !


Kommentarer
Postat av: Lillsanna och Madde

Hej! Men hörru... harru inte köpt någe té ;P... Haha, nämen hoppas du kryar på dig! Henka och Madde hälsar !! Kramelikram!

2009-04-29 @ 23:17:03
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0