Seegullis.

Jaaa, nu är jag riktigt trött å seg. Inte blivit nåt skrivande på hela dagen, men huvudsaken man gör det innan 12 på natten eller? ;D Inte haft tid helt enkelt. Jobbade från 7.30-15.30 idag, därför jag är trött nu när jag gick upp 6.40 ca.. Var en sjuuukt kul dag på dagiset. Jag har nog aldrig skrattat så mkt på en jobbdag nån gång, seriöst. Berodde nog mest på att det var en så himlans rolig vikarie där, hahah. :D My god. Så skön människa. :D Var ute hela dagen i finvädret iaf, ska bli fint i helgen med, det är ju underbart. Så mötte jag upp Sofia vid köpis efter jobbet, vi gick runt på IKEA och köpis för att leta täcke till henne. Eller ja, hon letade, jag gled väl mest bara med som smakråd. :P Hittade ett till slut iaf, efter en bra stunds tittande. ;) Var över till andra sidan vägen med, där dom har byggt om en massa. Var in på MIO.. vilken otrooligt fräsch butik det är, såå mkt stilrena möbler å allting där. Ojojoj. Så blev det en fika, och sen bar vi av hem till gävle, hon hakade också med. :) Så hade bejb fixat lite med grillen, blev grillat denna helg med. :D Fläskkarré och potatissallad, samt bea och wokgrönsaker. Mums eller vad?? Så kvällen har tillbringats med att kika på talang, måste säga att nakengrabbarna var riktigt duktiga och roliga. :D höhö. Så när Sofia dragit, så kikade jag på Flightplan som gick på femman. Nån som sett den? Otroligt fascinerande och bra film lär jag säga! Joorujooru. Så ser jag fram emot morrondagen, då man får umgås med en massa söta töser. ;D Blir robinson hemma hos mig med syster, Sarah, Johanna, Sanna och kanske Sofia. :D Wiiho. Så ska vi väl dricka nån cider först, sen tänkte vi dra till steeltown och elvis rockcafé som jag nämnde förut. Trevlans värre! Blev några fler med än det var tänkt å, kanon ju! :D
Men nuu är jag en trött Ullis, så ska ta och krypa ner i en skön säng nu tänkte jag. Kanske pussa lite på älsk, och sen sova. :)
Slänger upp en sweeet bild på min fina vän Sofia. :)
Godnatt alla !

Kommentarer
Postat av: Johanna*

sv. tack! :) Ja det lutar åt det nu så vi får se :)

2009-04-18 @ 11:11:53
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0