Pepp !

Idag är det sista april. Imorron är det maj! :) Fasen vad fort tiden går, det är vår ute, å snart sommar <3 Så himla underbart väder, å vi hade tur att det blev det idag med, om det inte blir sämre senare då? :S Aja, vaknade runt halv 11, grymt skönt å få sova! Idag är jag nästan bra i halsen med, wiihoo. Så har jag varit ner en sväng på det nya bra solariumet på stan å solat i 16 minuter. Man får rätt bra med färg där må jag säga. Dock var jag dum å duschade nyss, så känns som det försvann lite :S BLÄÄ. Aja. Ska väl inte hitta på mkt mer här hemma idag, sminka å göra mig klar bara å äta. Så kommer Sarah å hennes mor å hämtar mig runt 17-17.30 å skjutsar oss hem till Johanna i forsbacka. :) Ska vi ut å äta på nåt ställe först som det lät, å sen dricka å dra till ett partytält lite senare, som några satt upp. Blir nog jävla trevligt! ;D
Jaja, hinner inte skrivas mer idag. :)
Skriver mer imorron!
Ha en underbar kväll alla!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lillsanna

Hade Ullis en trevlig valborg? Hoppas det! =) Solat i solarie läste jag... Nu när det är solningsväder ute!? Du är tokig du Ullis ;P... Haha nädå =P. Själv ska jag ut och bättra på färgen lite tror jag ... med en kopp té såklart ;P!.. Ha det gött gumman! Kramelikramis!

2009-05-02 @ 11:30:27
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0