Onsdagkväll.

Och här sitter jag å dricker kolsyrat vatten å snörvlar, precis som igår kväll. Ajajaj, jag vill bli frisk. Imorse försov jag mig också, började 7.30 men vaknade 7.40. Alarmet syntes inte ens att det varit igång. :S Fast jag är säker på att jag satte igång det igår kväll.. Stängde kanske av det tidigt imorse bara att jag inte minns det. Så var bara att rusa upp å bege sig så fort man kunde. Sen när jag slutat där vid 16 så tog jag buss den korta biten till köpis, där mötte jag upp älskade sis ! :) <3 Fick lite saker inhandlade dessutom. En fin bh, två par skor (ett par vanliga å sen några med klack att ha när jag går ut. Blir kul å se hur bra jag kan dansa i dom bara. ;)) Å sen ett linne/klänning, en svart å vit. Så det är jag nööjd med. :)
Imorron går jag 7.13.30, sköön tid! Så efter det ska jag ta bussen till sandviken faktiskt.. lär dit å fixa med ett papper från ålderdomshemmet, blev lite krångel med ett papper där när jag jobbade en dag i januari å en dag i februari, så dit ska jag. Sen efter det ska jag nog in på effect å höra om dom har nån klipptid till mig, det brukar vara drop in där så gäller att passa på. Samt att håret blir bra! Vill ju inte klippa mkt på längden, men är väl bra slitet så. Men passar verkligen inte i kortare hår, även om det inte är riktigt kort. Uscha, har typ alltid uppsatt om jag har det. :P Långt långt vill jag ha. ;D
Men nu blir det faktiskt efterlyst på tv jag ska se, å sen duscha å sova.
Känns som jag nyss kommit hem från köpis, inte hunnit bara chilla nånting här idag, så får bli att mysa ner sig i soffan en sväng med älskling nu nån timme åtminstone.
Knäpper kanske kort på skorna imon, får se får se.
Å btw, den som kommenterade min blogg senast var anonym och jag vet inte vem det  var. Skrev nåt om att maten såg god ut. ;D Såå skriv gärna ditt namn igen, man blir ju nyfiken. :D Hihi.
Godnatt later. ;)
Tjingen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbar du kvinna imorgon ?=)) och har du slingat håret ?? kul hoppas du får en snyggve frisyr! =) lägg ut bild sen. Btw, vill du ha långt hår kan du väll sätta in löshår ;)

2009-04-02 @ 15:12:29
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0