Nyklippt.

Mhm, nu var jag klippt. Blev väl inte så mkt kortare än det var innan, men jag tycker ju alltid att mitt hår ser kort ut när jag klippt det så. Å luggen blev bra, jag är rätt okej nöjd. Ringde å bokade tiden i förmiddags, å jag antog det skulle vara maggans salong här uppe på söder som jag skulle till, för det stod så på kortet Fredrik hade kvar sen förr. Men så gick jag dit till 15, dom sa jag ringt ett annat nummer där dom höll till förut och då var det bara att pallra sig ner på stan till winnhuset. Blev lite nervigt där när man inte ens kikat in stället, maggans verkar ju tydligen jättebra så. Men det känns rätt lugnt nu. :P
Jaa, nu ska jag väl färga håret ljusare också, får se om det blir idag eller imorron. Och hur det blir.
Taggad är jag till imorron med! Men än så länge vet vi bara Linda å Sarah som kommer, jag vill ha folk! Vill du också komma? Bara säga till. ;D
Yesyes, ikväll händer inte mkt .. jag är rätt så förkyld så blir nog bara hemma. Men är sugen på bio med, men verkar inte som det går nån riktigt bra jag vill se.
Får lägga upp två bilder på outfiten imorron iaf. På skorna jag ska ha som jag köpte, samt klänningen.
Nuu då? Spela guitar hero kanske?


Kommentarer
Postat av: Johanna*

sån klänning har jag med fast svart! skitsnygga:D

2009-04-02 @ 19:19:35
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jajaaa Lördag kommer nog att bli toppen ;) eller hur, ska ju bli 13 grader imorgon med ! vart köpte du sakerna då? :) Fint!

Får man se dig imorgon med dem. Puss

2009-04-03 @ 16:21:26
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0