Nice!

Hihi, visst har jag fått en fin blogg? Linda var snäll och fixade den åt mig. Schyyysst. ;D
Så har vi varit å jobbat med pojkarna idag. Första gången för mig, var riktigt trevligt! Så slutade 16, sen drog vi å köpte glass och solade solarium. Lite färg fick man väl kanske. :P Så blir det jobb två dagar till där, å sen måndag också som jag vet nu. Så förhoppningsvis lite fler dagar sen. :) Så nu har jag blivit avis på Lindas nagelförlängning med, så nu blir det nog till att skaffa såna sen när man får lön. hihi. ;) så sjukt fint !
Jaja, vad händer ikväll då gott folk? Vi ska väl äta nåt strax nu, kika andra avenyn sen. Sååklart!
Ni får ha en good kväll!
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja den blev ju finare än den innans iaf hehe. Skulle ha haft photoshop då hade jag kunnat gjort en super fin design.



Oh tack att du nämner naglarna, du får gå samma dag som mig ? ska du ha hennes nummer så du kan boka en tid ? : )



Här blir det iaf lungt ikväll, vad ska ni göra för mat då?

2009-04-07 @ 19:34:41
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

btw får du fler besökare nu då??

2009-04-07 @ 19:35:11
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

har ud bøjrat på lindas jobb :?? vad trevlig. :D

jag har jobbat 6 dagar i rad så nu ær jag lite sliten :) får du jobba mycket på lindas jobb då! puss på flickan

2009-04-08 @ 02:45:24
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0