Lite fler.

Jahapp, nu har vi ätit pizza och varit till Fredriks föräldrar på besök en sväng. Han fixade lite med sin bil, får hålla tummarna för att den går igenom besiktningen på onsdag nu så har vi en bil att åka i sen! ;)
Så har jag kikat på gossip girl, så blir det sanningens ögonblick med snart. Tänkte vi skulle hinna se robinson från igår med innan jag hoppar till sängs.
Nu fick jag bilder av Linda från gårdagen med, så dom ska väl slängas in dom med då. ;)
Dom jag lägger in sist är dom från slicken. ;D










Kommentarer
Postat av: emlig beundrare

Du var mig en sexig och snygg tjej. tänkte bara tala om det och inte stalka dig nå mer .

2009-04-05 @ 20:29:11
Postat av: Anonym

Hallåhallå :)) Kul med bilder ju! Blev ju en del bra, ses imorgon dåå bruden.. tänkte cykla kl 9.25 . cyklar du med mig ??

2009-04-06 @ 15:35:07
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0