Lessen.

Jaani, idag har ju inte direkt varit den bästa dagen i ens liv.. Fyfan. Jag å Fredrik har bestämt oss för att bryta.. hänt lite saker, som gör att vi inte kan fortsätta längre. Han är världens bästa människa, och värd det bästa. <3 Han är min bästa vän, och jag älskar honom. Vissa saker har gjort så att jag tvivlat på hur vi har det som jag skrivit tidigare, och kom fram nu till att det inte funkar mera.. Har inte kunnat sluta tänka på att det finns nån där ute som passar mig bättre, och någon som passar honom bättre. Vi känns så olika.. Men dom här 8 månaderna med honom har varit så sjukt bra!!! Trivts så himla bra!! Men det är som det är, och jag är himla lessen för jag vill ju verkligen det ska funka när det är världens bästa pojkvän man haft. Vi är så ledsna båda två.. han ska iaf inte få försvinna ur mitt liv!! Lite tid ifrån varann nu, så kan vi umgås som vänner sen. En sån vän borde alla ha! <3 Jag älskar dig!!!
Hmm jaa.. vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. Festen hos Johanna igår var trevlig iaf! :) Så blev det lobby sen.. skapligt med folk.
Är så himla trött idag, inte blivit många timmars sömn alls. Så idag har vi bara pratat å pratat hela dagen..
Ska till statoil en sväng nu, får se om jag skriver mer senare, annars imorron!
Tjingen!

Kommentarer
Postat av: Lillsanna

:,( ... tröstkram

2009-04-26 @ 22:02:23
URL: http://sannawelen.blogg.se/
Postat av: Johanna*

sv. tack för att ni kom!



Tråkigt med Fredrik :( Hoppas du mår hyffsat bra ändå! <3

2009-04-27 @ 08:15:31
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Johanna*

sv. jo precis..



Visst var dom ;)

2009-04-27 @ 11:49:22
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0