Kaos.

Mhm, morgonen idag var inte lite kaosig. Vaknade strax innan 8, och känner att jag har skitsvårt att öppna ögonen. Går till spegeln och det vänstra ögat är helt svullet. :S Uscha, hur jag såg ut. Fett ögonlock hade jag. Men var nog för att jag gråtit en del igår, och inte torkade ögonen riktigt innan jag lade mig.. Jaa, så hade jag inga pengar på telefon så kunde inte ringa dagiset heller. Ringde till Fredrik, och underbar som han är så fyllde han på 200 åt mig över internet, å direkt till min mobil. TACK, du är underbar och världens bästa människa. <3 Så ringde till dom, sa att jag ev inte kunde komma, men vi sa att vi skulle höras för jag skulle försöka göra nåt åt det. Så baddade med kallt vatten så lade sig svullnaden. :D Så kom bara dit en halvtimme för sent iaf. :) Så fick jag jobba med minstingarna, sötnosar! Så slutade 16, sen har jag bara varit hemma... pratat massa med Fredrik. Yesyes.. ska hem till mor en snabbis nu, sen hem igen å bara chilla. Börjar 7.30 imon å slutar 16. Får se vad som händer sen.. jävla skitviken, så tråkigt här. Jag älskar gävle! <3
Ser fram emot Johannas fest på lördag iaf, tagga tagga flickor. :D
Inte på sånt bloggarhumor för tillfället, kanske senare eller annars imorn.
Tjingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0