Jahapp.

Sitter man här hemma hos Fredrik igen då, iofs varit här nån timme. Lagat lite mat, samma som vi åt igår kväll. Men karln kommer aldrig hem, så maten är nog rätt kall nu. ;) Är hos sina föräldrar å fixar nåt med bilen tror jag. Vaknade tidigt idag, redan runt kvart över 9... Somnade iofs rätt tidigt med, innan halv ett var hon nog. Jäädu, så har jag varit hem till Linda och fixat klart mitt hår. :D Fint blev det, nu har jag inga gula slingor, eller nån brun fläck kvar iaf. Weeho. En riktig blondie är jag. ;) Får se vad kvällen har att bjuda på. Sarah skulle ju kommit hit och kikat på tv med mig, såg jag fram emot. Men nu får vi se hur det blir, för tösen har gjort illa sitt knä ännu mer, å var t.om tvungen att åka på sjukan. :( Synd om henne ju! Sakna! Huvudsaken hon blir bra i det där jobbiga knät snart. Annars vet jag inte, Linda snackade om utgång så blir man ju alltid lite taggad när man får höra om det. Spec när vädret är fint med.. Jag som skulle vara lugn i helgen, kanske blir så också. Vi får se, vi får se. Orkar inte planera allt så noga jämt.
Hm, borde lägga ut nån bild på blondhåret, men korten blir såå dåliga när jag knäpper. Alltid bättre om nån annan knäpper, så det får väntas lite med det. :) Istället slänger jag in en snygg bild på Sarah! Hoppas du blir bra snart hjärtat ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0