Hmf.

Känner jag borde skriva nåt mer, vet jag varit sjukt tråkig de senaste dagarna här, med tråkiga inlägg. :P Men absolut inte varit på nåt bloggande humör. Tycker inte jag har nåt att skriva om för tillfället heller. Det enda jag gör när jag kommer hem om dagarna är att slappa i lägenheten å prata med Fredrik typ. Idag har jag gjort nån nytta och tvättat iaf. Även fast jag inte gjort mkt dessa dagar tycker jag ändå att veckan gått sjukt fort. Imorron är det fredag och helg. Slutar 15, sen åker jag direkt till gävle å Fredrik. :) Mhm mhm. Nu efter tvättandet gör jag ingen nytta, tänkte sätta mig ner och läsa en ny novell. Läst några nu, shit vad sjukt bra dom är. Läste en igår kväll precis innan jag skulle lägga mig till sängs, en rysarnovell. Har ingen sänglampa vid sängen heller, så satt i soffan å läste. Den var lite småläskig, men ännu värre när man måste släcka lampan vid soffan å sen gå till sängen i mörkret med.. usch, jag rös nästan. :S :P Haha. Jag är knäpp ;P men det är fasen skitläskigt! Uuh, inte läsa fler rysarnoveller precis innan man ska sova. Visst om man haft nån å sova bredvid men...
Shit, vilket najs väder det varit idag. :D Finare ska det bli också, 20 grader på lördag, perfekt eller vad? Det här är ju nästan bästa tiden på året tycker jag, precis innan sommaren. Vet man har en lång härlig sommar framför sig. Var nere vid ICA maxi tidigare idag, kom det volvoraggare åkande med öppna fönster å dunka dunka. ;D Jag brukar verkligen aldrig avundas dom, men idag gjorde jag det. Hade också velat åka runt med massa kompisar i en bil å sjungit till bra musik. ;) Hittade ingen å leka med idag. :( Hade gärna velat gått på långpromenad i det fina vädret med, men blev hemma å tvätta klart istället. Pratade en sväng med min vän Lillsanna idag med. :D wiiho. Vad händer på sista april då gott folk ?
Vet inte vad jag ska lägga upp för bild, så får bli en från när vi var i grekland i oktober. Att åka utomlands igen vore väl inte helt fel kanske...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja jagh med men de kommer säkert att pajja.. ganska mjuka sörru ;D hehee..



görs då?

2009-04-24 @ 16:06:43
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0