Hej å hå.

Allt känns verkligen på topp idag. :D Vet inte varför, men jag mår BRA !
Började 9.30 imorse, sköönt å få sova ut lite. Så trodde jag det skulle bli jobb till 18.30, men barnet som skulle gått den tiden var sjuk, så blev bara till kvart i fem ungefär. Rätt skönt må jag säga. Så skulle jag jobbat 9-16.30 imorron, men en annan vikarie undrade om vi kunde byta så jag börjar istället 7.30 och slutar 15.30. Inte mig emot, slutar gärna en timme tidigare en fredag, sen fick jag en extra halvtimme med. ;D
Mhm, så nu väntar jag på att Fredrik ska ha tränat klart, så beger vi oss till Sandviken sen, och min kära lya. Ska nämligen sova där inatt, pga att Fredrik imorron vid 8snåret ska befinna sig i Sandviken med jobbet, så var det smart då tänkte vi. Annars hade han behövt bilen, och jag vill gärna ha den när jag börjar så tidigt. Så blir det tillbaka till gävle imorron efter worket, som sagt kanske Sofia hakar. :D Så på lördag ska jag umgås med Sarah å Syster. ;D Vi ska kika på robinson först, å sen ev ut på elvis och steeltown för en öl eller två. Bara massa girltalk. ;D Vill du haka? Sure, men bara om du är tjej. :D
Så den 4-7 maj beger sig Fredrik till malmö också.. han ska gå nån sorts kurs där som är tre dagar, har med jobbet att göra. Hade varit lite skoj å haka, få se hur malmö är, har ju aldrig varit i skåne. Men han får ju gratis resa dit, samt gratis boende. Jag skulle ju vara tvungen att betala allt själv, och kan nog bli rätt dyrt, så njaae. Men jag ska bo i hans lägenhet ensam dessa dagar iaf. Slipper jag min etta. :)
Jaa, nu ska jag väl se på tv eller nåt då kanske..? Om det ens går nåt bra idag, är ju torsdag iofs. :P
Pusseeen

Kommentarer
Postat av: Johanna*

Sv. Tack! det är du med! :)

2009-04-16 @ 19:41:11
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni borde bo ihop eftersom ni alltid sitter ihooop :P

2009-04-16 @ 23:10:16
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0