Gokväll!

Hejs!
Måndagkväll, påskens sista dag. Närmar oss sommaren, wiihoo. Idag blev det jobb, var soft och lugnt. :) Efter det blev det cykla hem i kylan, var tog solen vägen?? Kom tillbaka! Ajaa.. var rätt trött när jag kom hem, så somnade på Fredriks soffa. ;D Sov nån timme.. så åt vi mat å har kikat på robinson från i lördags. Samt lite på färjan. Blir väl ballar av stål om en stund nu. :) Men igår innan vi lade oss, så kikade vi klart på me and marley. Åh shit, det var kanske den sorgligaste film jag sett :( Omg omg.. jag brukar inte gråta så mkt i filmer, händer då å då, kan vara även om det händer lyckliga saker och tråkiga saker. Men den här filmen satt jag verkligen å storbölade på på slutet. Fredriks tröja blev rätt våt.. :p haha. ojojoj.
För övrigt har jag väldigt mkt tankar just nu om hösten som kommer... ska jag börja på högskolan å plugga till förskollärare eller inte?? Shit, jag vet inte!!! :S Skitsvårt ju.. som jag känner så trivs jag väldigt bra med att jobba, men jag tänker väldigt mkt på framtiden också, det är ju smart å förnuftigt att plugga. Har man en gång börjat jobba och tjänat ihop pengar är det svårt att ta sig i kragen. Sen 3,5 år känns låångt. Rätt onödigt lång tid för å bli förskollärare.. tycker inte jag är mkt sämre när jag jobbar på dagis än vad förskollärarna är. :P Men så kan man väl inte tänka, är ju så mkt.. och jag vill ju gärna ha fast jobb! Mjaadu. Man får väl söka iaf, så får vi se hur jag gör när jag kommer in. Vad tycker NI jag ska göra?? :D Behöver hjälp nu känner jag. ;P Aja.
Jobb torsdag å fredag iaf på dagis. :) Får se hur det blir imorron å på onsdag, om man blir uppväckt imorn eller ej. ;P
Jaaru. Nee ska väl ta mig en kik på studera.nu sidan. :p hmm.
Kramisshejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du ska plugga i annat fall söka ! du får ju pengar i månaden så det är ju inte som att du blir fattig och så kan du jobba lite extra på helgerna exempel :)) gört. annars blir du gammal och tänker att det inte är någon ideé :P

2009-04-14 @ 01:20:33
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej de var super kassa :P hahaa. men endåå. händer då bruden ??

2009-04-14 @ 18:34:07
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0