Fettisdag!

Jajjemen, söndag och påskdagen idag också. Riktigt sköön dag har det varit å må jag säga. :D Kanonväder! Vaknade runt kvart över 11 idag.. tog det bara lugnt tills 3tiden, åkte vi till farmor, som fyllde 78 år. Grattis Grattis. :) Käkade tårta och pratade. Rosor fick hon av mig. :) Anledningen till att jag skriver fettisdagen är för att det känns som man gått upp nåt kilo idag. Fredrik hade köpt Carte dor glass också eller vad det heter, asgooood. Vanilj med jordgubbssmak bland annat. MUMS! Så efter besöket hos farmor for vi tillbaka till gävle, och hem till Fredriks familj på påskmiddag. Dessutom en god chokladtårta efteråt, och lite glass på det när vi kom hem, såå idag har jag blivit tjockis. ;D Känns det som iaf. Varit massa tv ikväll annars bara, gossip girl, singing bee och sanningens ögonblick. Ska vi strax kika klart på filmen vi såg halva av i fredags, me and marley. Sen blir det sova bara, ska ju jobba hos grabbarna imorron ja, börjar kl 10. Yesbooox. Hittade två söta kort på mig när jag var liten i mammas album igår, hihi. Ett är jag ensam på, är väl runt 1,5 år. Och det andra är jag och Camilla tsm på. Jag är nog nästan 4 på det, och camilla är väl ca 7-8 månader kanske? Sweet sweet. :D
Slänger väl upp nån mer från gårdagen också. Avslutar med en bild på sööötbetty. ;D





Kommentarer
Postat av: Anonym

ååhh vad du och fredrik ær gulliga tillsammans! :) søtisar! ;) hanna ær snæll. bra att ni festar med henne

jo jag har haft en bra påsk! har du fått nå påskægg av freppa då??

2009-04-12 @ 23:30:42
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoho. Lycka till imorgon nu då :)) wee

2009-04-13 @ 01:57:35
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0