Ändrat.

Jaapp, det blev ändrat med festen idag, den blir imorron istället. Roligare det, lördagar är bäst att festa på. :D Det som är bra med fredagen är att man har hela helgen på sig sen, kan vara skönt å chilla. Men man är ju oftast så trött på fredagskvällar iaf, å alla festar ju lördagar så. Men imon blir det vi, och Linda å Henrik iaf som det ser ut nu. Hoppas fortfarande på fler. Sarah kunde inte vara med, har för ont i sitt knä. Vi får ta igen det en annan gång, saknar ju min girl <3
Igår kväll var vi och åt på church street, riktigt naajs mat. Men blev samma mat som jag alltid tar, sån där chicken breast. Så sjukt gott! Har ju ätit den några ggr förut.. Jag är lite feg sådär, vågar aldrig prova nåt nytt när jag ska betala mkt för maten, man ångrar sig oftast bara iaf. Provade nåt annat en gång när jag var på napoleon i sandviken, istället för att ta filé black and white som jag alltid tar. Och ni kan ju gissa om jag ångrade mig eller inte. :P
Jaa, idag jobbade jag mellan 7.30-ca 15. Såå fint väder det varit idag, vi var typ ute hela dagen på dagiset. Äntligen är våren här, den är sååå välkommen! Ska bli fint väder imon med vad jag har hört, får se om vi ska grilla innan vi dricker ev? Vore fett najs. Å nästa helg när det är påsk ska det bli fint med. Det här är ju kanon! Påsken är såå mysig!
Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, vi ska göra god mat och bara ta det lugnt. Fläskfilé å pomfritt typ. Mums ! Kika på talang kanske? ;)
Njäädu, jag skriver väl mer imorron innan partajet.
Kramiss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okeej : ) SKojjs. klart vi ska grilla, funderar dock på vad.. kanske nån veggie biff och potatissallad hehe! : ) Gott värre.



Mja ta det lungt, känner mig sjuker.. du då toffel hahaaha

2009-04-03 @ 19:56:44
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Sarah

saknar dig med gumman! <3

2009-04-03 @ 22:52:16
Postat av: Anonym

hoho dær hemma i gævle! :)) nær kommer du och fredrik och hælsar på mig då :D tihii

Hoppas ni får det trevligt på festen imorgon :D

gud så trevligt!

2009-04-04 @ 00:14:42
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoho dær hemma i gævle! :)) nær kommer du och fredrik och hælsar på mig då :D tihii

Hoppas ni får det trevligt på festen imorgon :D

gud så trevligt!

2009-04-04 @ 00:15:02
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-04 @ 00:19:13
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?



Ja verkligen :D

2009-04-04 @ 12:54:29
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0