Ajajaj.

Har ont i min rygg idag. :( inge kul alls! Har typ aldrig ont i huvet eller ryggen, men nu så ska det komma. :S Fredrik har fått massera mig idag, men det hjälpte inte så mkt, så han får göra mer sen. ;) Men vet att det beror på att jag lyft för tungt typ.. illa illa. Blev uppringd av vikariejouren strax innan 8 imorse också, skulle till trollgården i valbo å jobba. :) Inte varit där så mkt på sistone, så var skoj å komma dit. Mysigt ställe å gulliga barn! Ska vara där imon med, går 8-16.30 då. Så på torsdag å fredag jobbar jag på häcklinge förskola. Sen hela nästa vecka ska jag vara på lergöken i forsbacka. :D Varit där typ två ggr förr, men var läängesen. Så ska vara på en småbarnsavdelning där då, blir skoj! Kul å jobba med minstingarna. :D Jag måste bli bättre i ryggen bara, för det är jobbigt å jobba på dagis om man går och har ont där. :( Får hooppas det blir bättre snart.
Idag hade Fredrik sin första dag på lärlingsjobbet också, verkade bra tyckte han, så det är ju kanon. :D Så imorron får jag ta bilen till jobbet med, för han behöver den inte. ;P Kanon kanon, slipper jag passa bussar. Sen kommer man hem mkt snabbare med när man har slutat.
Ska gå och tigga lite mer massage nu och se på hitta hem. ;D wee. Alla gosiga djur. Jag älskar djur! :D Så blir det andra avenyn kl 9!
Tjaaabba

Kommentarer
Postat av: Gissavem(ps,inteGlenn)

Men alltså, jag börjar fundera lite över en sak när jag läser dina blogginlägg, nästan dagligen. Hur fungerar det egentligen?



Tar man brödet INNAN korven, eller brödet EFTER korveN????????????????????????????

2009-04-15 @ 06:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0