jahaapp

Hej svejs.
Några veckor sedan jag skrev igen då? Javisst, haha. Så kan det vara. Men ser att jag har några få trogna läsare ändå, det är för er jag skriver ;)
Söndagkväll igen och barnledig helg. Haft en trevlig helg. :) Umgåtts med fina vänner, lagat god mat, sett film, gått promenader, mött en supersöt igelkott, tvättat, solat, handlat.. Ja osv osv :) Annars då på sistone? Varit rätt liknande. Har läst klart kursen Ledarskap för lärande nu och imorgon börjar Vetenskapliga förhållningssätt.. sista kursen innan sommarlovet. Examensarbete ska skrivas snart! Nervööst, men jag vet vad jag ska skriva om :) Dock har jag inte kommit på någon frågeställning ännu, men det löser sig väl. Sen hade jag redovisning i onsdags också, av ledarskapet som jag gjorde under vfu:n och som jag gjorde en filmanalys av. Det gick superbra, fick en 3a, det högsta betyget :) Hade räknat med att knappt bli godkänd då tekniken strulade och mina filmklipp inte gick att visa överhuvudtaget men fick berätta om dem istället.. och gjorde det tydligen bra, så känns toppen. Nu är det bara att hålla tummarna för att de andra examinerande skrivuppgifterna är godkända dom med :)
Jao, de senaste veckorna har väl innehållit likande saker egentligen dom med som det jag skrivit nu, haha. Eurovisionveckan nudå , veckan som kommer :D GRYMT! Tisdag, torsdag och lördag. Tror tyvärr inte det kommer gå superbra för Robin, jag gillar låten men har tröttnat på den lite och tycker att det fattas en del i den för att han ska kunna ta hem det.. vi lever i skuggan av 2012 och Loreen tyvärr ;D Man hade ju velat vara i malmö och sett det irl! Gah. 
Näe blir inte så mycket roligare än såhär idag... inte riktigt pepp på att skriva :) Men jag kan ju slänga upp en bra pepplåt istället ! Nu hoppas vi på en kommande fin vecka med FINT väder! 
Puss på er !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0