Måndag

Hej hopp ! 
Då var det måndag igen, ny vecka och nya möjligheter var det va ? Nåt i den stilen. Min skrutt kom hem idag efter att ha varit med Viktor sen i lördags, helt otroligt vad tomma dagarna är när han inte är hemma. Jag känner mig verkligen inte hel, allt känns jättekonstigt. Samtidigt som jag vet att jag behöver den där egentiden varannan helg, jag är såå nöjd med det och skulle inte vilja vara ifrån han mer än så. Hade en trevlig kväll med Sarah, Fanny å Angelica i lördags! Vi var hemma hos Sarah först, tittade på melodifestivalen och drack. Helt rätt artister som gick vidare, superglada blev vi. :D David Lindgren var grym, vilken röst och vilken dans! Är ju så sjukt söt med.. inte en nackdel direkt ;)
Sen åkte vi i alla fall in till Heartbreak, var drag där och mycket folk. Supertrevligt :) Igår var det söndag, blev mcdonalds mat och chill bara. Lite plugg också. Idag har vi även hunnit med att besökt min förskola där jag har vfu och gjort intervjuer, både med förskolechefen och med min handledare. Ska vi sammanställa allt på torsdag, sen är vi klar med denna uppgift. Blir hemmaplugg imon och onsdag. Ja, om någon var intresserad och ville veta ;)
 
Var en snabb uppdatering, nu ska jag myspysa med mannen i mitt liv, min Alexander. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0