Friiiiday

Underbara fredag är här. Underbart väder ute med. Solsken å fågelkvitter, loooove it! Vi är lediga idag så vi tog oss en promenad ner till ica, hur mysigt som helst att promenera i detta väder. Får se vad resten av denna fredag bjuder på? Kanske åker hem till mamma å pappa och hälsar på en stund. Började läsa en himlans bra bok igår med, 50 nyanser av honom, den första boken. Läste tre kapitel och jag kan ju säga att jag redan är fast!! Kommer väl sitta som klistrad den närmaste tiden känns det som. Imorron däremot blir det som sagt utgång och melloooo... nice det. 
 
Vet ni vad jag har blivit sugen på ? Att skaffa en liten kattunge! Jag vet, jag har sagt hela tiden att jag ska vänta tills Alexander blir större och det kanske jag gör också, har inte bestämt mig än, inte på långa vägar. Men tänk, vad mysigt det vore med en till liten familjemedlem :) Jag älskar ju katter och Alexander tycker ju om djur han med, och jag tror det skulle gå galant. Kunde den vara utekatt dessutom, så bra när vi bor på markplan. Det enda jobbiga är att fredriksgatan ligger precis här intill, är rädd att den springer ut där då där det åker så mycket bilar. :/ Nej, jag vet inte alls än men det är helt klart värt att fundera på. Pratade nämligen med Viktor igår (Alex pappa) som sa att han ska skaffa en katt från ett katthem inom några månader, så då har ju Alex en kisse där. Men jag blev ju himla sugen jag med, har haft det i tankarna ett tag men tänkt att det bästa är att vänta tills han blir äldre. Men jao, det är värt att fundera på minsann ;) Vi är ju hemma så mycket vi med, den skulle ju inte behöva vara ensam alltför mycket. 
 
Jaja. Nej nu ska jag underhålla min sötnöt. Puss på er, ha en fin fredag!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0