Sleeptime

Hej å hopp !
Fredag kväll, snart lördag.. här sitter jag och är trött som attans. Ska krypa ner bredvid min lille kille och sova, gud så skönt. Han blev uppe ett tag idag bara för han somnade i bilen på väg hem från stan idag, så han var pigg ikväll. Kanske får sovmorron imon då, hoppas ;)

Vad händer för er i helgen då? Här har vi inga planer alls, ska ju bli fult väder också :S Blääh.. Kanske ta en sväng till bibblan imorron iaf med Alexander :D Låna lite barnböcker.. passande om det är dåligt väder. Annars får vi se.. Veckan som varit har bara gått åt till plugg. Mindre än en månad kvar av skolan iaf, känns gryymt! 

Ehm, vet inte riktigt mer vad jag ska skriva.. känns som jag skriver bara för jag är tvungen, då blir det oftast inga bra inlägg heller. ;D Som det här, hoho.. Kan ju säga att jag kollat på BB ikväll å blivit F Ö R B A N N A D! Jävla Marcelo å Jennifer.. trodde inte mina ögon. Har ju mest varit arg på Annica men nu tycker jag bara synd om henne. Tyvärr kommer hon ju inte lämna honom denna gång heller.. Som många säger, hon måste ju bara gå på utseendet hos honom. Finns ju ingenting med hans insida som är positivt.. falsk jävla player. Och Jennifer sen då.. finner inga ord! 

Aja.. sovdags. 

Alexander igår efter badet :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0