Skitdator

Här sitter jag och är skitförbannad på min jävla k*k-dator! Den har blivit värre och värre med tiden, sjunger nog på sista refrängen känns det som. Alltså jag har verkligen inget tålamod alls när det kommer till sega datorer, det kan få mig så fruktansvärt frustrerad å arg så ni anar inte :P Jag blir som ett monster när de krånglar! Nej ni, så fort lönen kommit i augusti så ska jag nog köpa mig en bärbar! En ny dator åtminstone.. om den här ens håller till dess, det vet man aldrig! 

För övrigt är det bra :) Just nu i alla fall, har såna humörsvängningar numera. Ena stunden känner jag mig såå himla uppåt medan jag i nästa stund känner mig nedstämd :/ Jättejobbigt.. funderar om det har med mina p-piller å göra som jag började äta för några månader sedan. Känner iaf inte igen mig själv i att ha såhär mycket humörsvängningar.. hoppas det blir bättre snart.

Just nu sitter här nyduschad och har nyss hoppat i mjukisarna. En riktigt skön och mysig lördag! Alexander somnade efter 20 idag, det känns bra. :) Ska börja prova lite nya sovrutiner med han som jag inte gjort så noga förr, får se om det ger nåt resultat. Ikväll gjorde det iaf det. Jag låg i sängen bredvid han, sjöng lite för han och klappade han lugnt.. han var mest busig i början och ville gå upp, men jag gav inte med mig utan var bestämd med att han skulle sova, och fortsatte med sjungandet. Till slut sov han :) Förut har jag kunnat gett upp och låtit han gått upp och leka.. har tyckt det känts lönlöst och försöka få han trött när han verkar jättepigg, har tänkt att han blir nog tröttare av att vara uppe och leka en stund, så provar jag om ett tag igen. Så det här ska jag vara bestämd med och fortsätta med nu... Visserligen var vi på badhuset idag med, så han var nog extra trött :) Känner mig seg efter det jag med. Men vad kul vi hade!! :) Alexander stormtrivs verkligen där, han är som en fisk i vattnet! Jag mår så oerhört bra av att se han sådär överlycklig som han är när han gör saker han tycker om väldigt mycket. Då värmer det ordentligt i mammahjärtat. Min älskade skrutt! Camilla var med hon också, den första timmen iaf, sen åkte hon hem. Hon hade fått en biljett till sandviks 150-års fest så hon skulle gå med mamma och pappa på det ikväll. Brorsan är där också, å här sitter jag. Hade varit kul å gått, men jag klarar mig ;) 

Jao, likaså igår var det väldigt lugnt. Bara hemma å mös med skrutt. På eftermiddagen var vi till mcdonalds å köpte glass, Alexander fick leka i lekhörnan där. Sen var vi på ICA också, å det blev tacos till middag ;) Å vet ni förresten.. på vägen hem från ICA igår gick vi genom parken. Så kommer det en kille joggandes emot oss, å jag tänkte för mig själv ju närmare han kom: Vad äre där för snygging då.. å så visa det sig att det var Måns Zelmerlöv!!! Haha :) Våra blickar möttes också, den ni ;) Haha, han var snyggare irl än på tvn. Inte varje dag man möter honom när man är ute och går i lilla sandviken :p Han uppträder ju på göransson arena, så han laddade väl upp inför det med ett springpass. 

Imorron är det söndag, har ingen aning om vad som händer.. hemtentan kommer ut på blackboard, men börjar nog med den först på måndag. Får hoppas på fint väder i alla fall.. och veckan som kommer ser jag fram emot, för det är ESC-veckan!! :) Semifinaler på tisdag och torsdag, sverige är med på torsdag. På lördag äre final ;) Jag är bjuden på två fester som jag kanske skrivit förut, dels Linns födelsedagsfest samt Julias fest. Men jag stannar hemma bänkad framför teven. Sorry tjejer, ni valde fel datum ;) hihi, men nästa gång! 

Sverige mååste ju vinna, annars blir jag sur. Är lika laddad inför det här som alla sportnördar är i sina otroligt viktiga matcher ;)

Det var det... nu ska jag nog sätta mig i soffan framför teven å glo lite. Hoppas ni alla har en toppenkväll :)
Puss å kram!







Kommentarer
Postat av: Håkan

Ja du tacka ju nej till att gå på festen så :P

2012-05-21 @ 18:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0