Huuungrig

Här sitter jag och är jättehungrig, men offrar mig och skriver ett inlägg först. 

Hoppas ni mår bra! Med mig är det fint.. ny vecka igen, det går ju såå fort. Helgen som var var väldigt lugn och skön. Vi hade en riktig mor och son-helg, jag och Alex :) Hehe, det har vi ju nästan jämt men den här helgen umgicks nästan bara vi hela helgen och det var så mysigt så. Var i lekparken, var här utanför å lekte, var till bibblan också.. Lånade hem lite barnböcker. Dit ska vi garanterat gå oftare, de har ju en jättemysig lekhörna där med lekstuga, lego å allt möjligt. Alex älskade det! 

Kollar lite halvt på "Inför Esc".. Den 26 maj är det ju finalen! Wooho, jag tror Sverige kommer vinna ;) Eller hoppas iaf! Chanserna ser bra ut. Jag är t.om bjuden på två olika fester den kvällen, det är ju cruising i Sandviken å allt också, men har tackat nej till allting och sitter hemma bänkad framför teven istället jag ;) Är en riktig nörd när det kommer till sånt här :P 

Nu ska jag strax sätta mig och glo på BB också.. Ett brudpar som ska gifta sig inne i huset ju, vet inte om det blir i slutet av veckan eller nåt.. haha galet :p Jennifer åkte ut igår med, undra vad Marcelo tycker om det.. eller vad Annika tycker ;) Självklart förlät hon otroheten också, ej oväntat :P 

Ska iväg till min förskola där jag har VFU imorron och göra en uppgift med barnen. Ska berätta en flanellografsaga för dem, hoppas det går bra. Som det sedan ska skrivas ett arbete om. Efter det ska jag träffa Cissi! :) Var verkligen inte igår, så ska bli skitskoj å ses. Jag ska dessutom bli intervjuad av henne till ett skolarbete, och verkar som om det inte blir något mindre än big brother och hur man som tittare blir engagerad typ fast man inte känner personerna ;) Haha.. får se vad det blir för frågor. Spännande! 

Annars i veckan väntas väl bara plugg.. som det ser ut.

Men nu ska jag göra mig iordning lite kvällsfika!
Puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0