hej hopp!

Hallååå där :)
Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, ingen motivation har riktigt funnits.
Onsdag kväll nudå, snart helg! Går i skolan imorgon bara, en föreläsning på förmiddagen och sen ska vi sitta med ett grupparbete, sen så blir det ledigt några dagar.. Ladda om inför nästa vecka som blir ganska så fullspäckad med plugg. Hade kursstart på en ny kurs i måndags, vi ska börja med kemi och fysik. Ganska spännande, hade kemilabb idag och labbat det har man inte gjort sedan högstadiet. SÅ, det var skoj. :D 

I helgen som var så var det mestadels lugnt... jag och Alexander var på barnrytmik på biblioteket i lördags förmiddag, rätt skoj faktiskt. Sen var jag på samsax och klippte håret på honom, det var på tiden nu, haha. Och fiiin blev han! Han ser mycket äldre ut nu, nu är han mer pojk och innan dess var han mer bebis. Min fina älskade son! <3

Vad ska ni hitta på i helgen ?? För mig blir det lugnt med de som betyder mest för mig. Mattias och Julia kommer hit på fredag förmiddag och stannar till söndag. Träffade ju aldrig Mattias i helgen som var heller, så nu är de efterlängtade. ;) Så jag ser framemot en mysig och rolig helg med dem och min lillskrutt såklart. Får se om det blir badhuset på fredag, Alexander fick ju feber ikväll han stackarn.. så blir inget dagis för han imorron, får se om febern går över så blir det badhuset. Jag har inte varit där på tre år så det är väl minsann på tiden nu. :P Annars får Mattias och Julia gå själva så väntar vi här hemma. ;D Jag får skriva igen efter helgen och berätta allt vi gjorde. 

Annars då? Alexander stormtrivs verkligen på dagis numera, vet inte om jag skrivit det... han har ju varit så att han blir lite ledsen när jag går men det har verkligen gått över, numera märker han inte ens när jag går, oftast inte. Det känns tryggt för mig att han känner sig trygg där och trivs!

Nej, nu ska jag ta tag i lite disktrök och sen ska jag nog slå mig ner i soffan en stund och se Skilda världar. Jag är helt fast och såld på denna serie! Haha, fick ju hem första säsongen förra veckan och har snart sett klart på alla avsnitt. Galet bra!

Slänger upp en bild på min lilla kille i sin nya frisyr. Mamma älskar dig! <3




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!



Vad är det för bandage som lillkillen har runt handen på bilderna i din header? :)

2012-01-30 @ 10:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0