Friday

Hej hopp!
Nu var jag snabb att skriva igen, duktiga jag. ;) Ni ser, motivationen kanske finns ändå? 

Har suttit med plugg nu så gott som hela eftermiddagen, nu är jag iallafall klar med bakgrunden! Wohoo, men den ska nog finslipas lite den med. Nu har jag bara inledning, syfte, metod, resultat, sammanfattning/diskussion och referenser kvar. :D Hahah.. fyfan. Men syfte och metod och referenser går nog ganska fort, det värsta är ju resultatet och sammanfattning/diskussionen. Ska sätta mig strax igen, men ville skriva här lite snabbt först. Men tur jag har hela nästa vecka på mig med, tack för det!

Tur jag har min underbara vän Sarah med, som kan kolla igenom det sen och berätta vad jag ska ändra på osv.. hon är ju nyutbildad förskollärare så hon kan. :)) 

Vad ska ni göra i helgen då? Ikväll blir det lugnt för min del, tror bror Stefan och syster Camilla kommer hit och äter pizza med mig! Blev riktigt sugen på det.. så kommer Alex hem snart med, han har varit hos mamma och pappa under eftermiddagen. Så blir det väl bara film eller något sen.. Älsklingen kommer imorron kväll han :) Får se om han tar med sig Julia (hans dotter) också eller inte, så stannar han nog till måndag morron.. liite nice, saknar honom, vi har inte träffats sen måndags morse så att ;) 

Just nu har jag inte så mycket mer att skriva för tillfället, men jag skriver nog snart igen. 

Bjuder på en bild av Alex och Julia, när hon var här och hälsade på för lite över en vecka sedan :) Sötnosar!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0