Underbara väder!

Heeeej svejs.
Sitter här framför big brother och en riktig förkylning som jag dragit på mig. :/ Dryyygt, känner inte ens smaken när jag äter.. klarat mig från feber i alla fall, å är nöjd så länge jag slipper magsjuka! Men det är synd om mig nu ;) Skulle ha tränat hemma hos Linda ikväll, men kändes bäst att skipa det när jag inte var på topp..

Sarah har varit här ikväll, gick hem precis.. lika trevligt som alltid. :) Lilleman somnade för en stund sedan han med. Han blir för övrigt 1,5 år imorgon (1 mars). Helt otroligt, vad fort tiden går! Om lika lång tid så är han 3 år liksom... :) Galet. Han utvecklas mer och mer hela tiden, hans språk märker jag en riktig utveckling på.. det blir hela tiden fler och fler ord. När han är hos mamma och pappa så förknippar han det med fika eftersom de jämt har en massa gott hemma, så han är alltid snabbt framme vid skafferiet och tigger. ;) Idag när vi skulle till å åka hem efter vi varit där och jag sa ifrån om mer sådant, så sa han "fiiika!". En riktig gottegris, kan vara mig han fått det ifrån ;)

Sen är jag så otroligt tacksam över det fina fina underbara vårvädret vi fått! Det är helt otroligt, fågekvitter och ganska så bar asfalt och det är 1 mars imorgon! Jag klagar inte ;) Våren är helt klart den bästa årstiden, ser verkligen fram emot en lång mysig vår och sommar som vi har framför oss. 

Har tagit helg nu med, både jag och Alex är lediga ända till måndag. Skööönt. Tvättning står på schemat imorgon förmiddag, men annars har jag ingen aning om vad vi ska hitta på mer än att vara ute i finvädret. Om någon har tråkigt, tveka inte att höra av er. :)

På lördag blir det utgång med fina flickor :) Kommer bli toppen, jag är laddad! Ser veeerkligen fram emot det.

Bara för det blev partysnack slänger jag upp några partybilder från i slutet av augusti. ;) Sen blir det BB å sova, godnatt på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0