Snart helg!

Hej allihopa!
Nu var det några dagar sedan igen. Mattias tyckte att mina läsare förtjänar ett till blogginlägg (bland annat han själv ;)) så jag får väl bjuda på det. Men vad har jag att säga egentligen, inte alltför mycket? :) Det har varit det gamla vanliga egentligen. Alexander har varit hemma från dagis nästan hela veckan på grund av att han inte varit riktigt kry från magsjukan, fortfarande lös i magen är han, i alla fall imorse var han det.. men han är pigg för övrigt, det är garanterat på bättringsvägen. Huvudsaken han mår bra och inte kräks!
För övrigt har han kommit in i en period när han säger "Nej" åt allting nästan, haha.. vad jag än frågar han om så skakar han på huvudet och säger nej. Det var mindre kul att fråga "tycker du om mamma?" och få samma svar då ;) Haha men jag vet att han gillar mig ;) Min gobit! 

Fick hem papper om sommarjobb idag också faktiskt. De skrev att jag var välkommen att komma tillbaka till ängsbacken och jobba om jag ville, jag ringde och tackade ja direkt. Känns riktigt skönt att ha det klart redan nu, ekonomin räddad ;)

Ser verkligen fram emot helgen som kommer nu.. bestämde precis med Mattias att jag ska åka till honom imorgon, weee då får vi ses en dag extra! Jag är lite tofflig, jag vet men det skulle vem som helst vara om de hade en sån underbar pojkvän ;) Tanken var att han skulle komma först på lördag eftersom han spelar match på lördag förmiddag, men vi klarade oss inte ifrån varandra till dess, så jag tar tåget till han imorgon så åker jag tillbaka med han och Julia hit på lördag :) Så hämtar vi upp Alexander, sen blir det melodifestivalen och tacos med Sarah, Gabriel och Camilla! Blir suuuper :) Så blir det nog badhuset för lilla "familjen" på söndag ;) Ser jag verkligen fram emot. Så stannar de nog till måndag.. lyckliga jag ;)

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorron, har en känsla av att lilleman vaknar tidigt eftersom han somnade tidigt ikväll..
Sov gott allihopa, hoppas ni får en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0