Melodifestivalen!

Hej svejs!! :)
Hoppas ni mår bra... med oss börjar det bli bättre i alla fall, jag och Alexander har nämligen varit magsjuka båda två. Huuua, det är hemskt! Började igår när vi kom hem från dagis, så kräktes han upp mellanmålet.. hela toaletten var nerspydd av honom :( Mammas hjärta.. jag kände mig dessutom konstig i magen hela dagen igår jag med, och när jag försökte äta kvällsmat så kom den upp för mig med. Uuuh hatar å spy! Men idag är vi båda bättre, får hoppas det håller i sig.. lilleman är lite trött kanske, men har inte kräkts något idag. Han vaknade två-tre ggr sent igår kväll och kräktes med. Trevliga samtalsämnen, jag vet ;)
Nej, tacka vet jag vanlig förkylning, feber, halsont you name it. För sånt här suger verkligen! 

En annan sak som var jobbig var att helgen inte blev som den var planerad heller... tanken var att Mattias och Julia skulle komma hit igår, sen skulle jag följa med dem till Avesta idag, Alexander skulle sovit hos sin mormor och morfar. Men så blev det inte riktigt nu.. men det är tyvärr sånt som händer, och jag hade tur ändå för hör och häpna, Mattias erbjöd sig själv att komma hit igår kväll, hihi. Så han kom, och åkte i förmiddags på grund av att han ska spela match idag. Vi fick ses lite i alla fall, bättre än ingenting alls.. hade inte klarat att det skulle ta en vecka innan vi sågs igen. Och faktiskt, när han kom så började mitt illamående och sånt där försvinna, konstigt nog ;) Underbart! Jag har verkligen världens bästa pojkvän och jag älskar honom något otroligt! Tack för att du finns och för att du är min :)

Idag blir det inte många knop gjorda, Alex sover för tillfället, själv kommer mamma hit strax med bilen så jag får låna den och åka och handla blöjor och annat nödvändigt. Sen blir det bara lugnt, melodifestivalen ikväll juu ;) Taggad, det här har jag längtat efter. Lite nörd sådär jag, men det vet nog alla som känner mig, det är ju typ årets höjdpunkt ;) Återstår att se om det är några bra låtar med ikväll, det är i alla fall mycket kända artister med i år. Gillas starkt! Får se om jag får sällskap av Sarah och Camilla, men tror de är rädda för att bli smittade och jag förstår dem också. Tråkigt att kolla själv bara, men om Alex är vaken kanske han gör mig sällskap :D

Sen tänkte jag svara på kommentaren med som jag fått av någon Sandra, som hade frågat om Mattias jämt har sin dotter och det har han inte. Han och Julias mamma delar upp det ganska flexibelt pga att de bor nära varandra, de har alltså inte henne alltid varannan vecka men de delar liksom upp det på sitt sätt så att det går jämnt ut ändå :)

Ni får ha en jättebra helg! Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0