<3

Ja, ett hjärta blir väl bra som rubrik idag när det är alla hjärtans dag å allt? :D
För mig har det varit som vilken dag som helst, jag har ju ingen att dela den med så :P Jo Alexander såklart, men han ger jag ju all min kärlek till lika mycket varje dag :) <3
Jag hoppas iallfall att ni läsare, singlar som upptagna, har haft en kanonfin dag! Lär nog säga att jag är liiite mer avis på er som är upptagna än singlar, faktiskt ;P Haha.
Jaja, dagen har flytit på bra.. var ju bara det att det var kaallt ute, så blev en kortare promenad idag med Alexander. Camilla fick också följa med. :) Sen gick vi till bageriet och handlade fikabröd, å gick hem å fikade. Ikväll har det varit tv bara.. får se vad som sker resten av veckan? Lite dåligt med planer, imorron om det inte är för kallt blir det en sväng ut på stan med mor och Alexander.
Nytagna bilder på mitt finaste. Ser ut som en liten nallebjörn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0