underbara dag

Idag var det den varmaste dagen på det här året hittills, looooooove it! Underbara underbara underbara VÅR, jag älskar dig!
Igår var det fredag, först tog vi en promenix, jag, Camcie och Alex. Därefter gick jag, mamma och Alex in till grannarna här bredvid, så lillen fick leka lite med deras son, Kim :) Han är ju ett år äldre och var sååå glad att få besök, hihi. En riktig liten vilde, tyckte nog det var jättekul med en kille som var mindre än honom. Alexander blev dock lite förskräckt tror jag, dels för att han inte var hemma hos sig och så en större kille som var på bushumör :) Men det var jättetrevligt.
Kvällen var lugn sen, idag blev det hem till farmor en sväng på lite kalas, som fyllt 80 år. Carin och Ulf kom dit också :) Alexander var lugn i början, men blev sen på bushumör när han vant sig.

Idag är det två veckor kvar till sista april, då ser det även ut som att det blir en utgång för mig! Har då varit nykter i 1 år och nästan 5 månader.. ojoj, får verkligen försöka ta det lugnt så jag inte blir för fyll ;) Blir ju som en första fylla, typ. Men det ska verkligen bli superskoj, jag är sjukt taggad! Får se om vi bara blir tjejer eller hur det blir :P Så blir det nog ut och äta en sväng också.. å utgången blir i gävle, gillar inte sandvikens uteliv. Här kan jag gå ut om det är något speciellt som händer, men annars håller jag mig helst till gävle :)
Nej, det blir väl lite filmkik och sen sova!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0