Torsdag

God kväll. :)
Fredag snart, å helg! Riktigt riktigt niiice, ser ju såå fram emot denna helg :) Ska bli såå himla roligt att partaja lite på lördag, å sen gå ut å dansa. Love it. Utgången blir i gävle, wiihoo!

Idag har det varit rätt lugnt, tog en promenad ut på stan med Alexander där vi mötte upp Camilla och kikade runt lite på B-young och Lindex, men hittade inget jag ville ha.. en fin klänning hittade jag på B-young men den kostade 500 spänn å det vet jag inte om jag hade lust att betala :P Tänkte om jag skulle hitta något snyggt att ha på mig på lördag, men blir nog istället så att jag lånar Camillas skitfina klänning som hon hade på juldagen, å har bara använt den gången. Vi knäpper väl kort på lördag som kommer hamna här sen, så håll utkik så får ni se klänningen.. den är beställd från Nelly. :)
Efter det gick jag in på systemet och handlade, där har jag inte varit på lääänge.. haha. Blev några cider, måste ta det lugnt känner jag :P
Så blev det en sväng till ICA maxi å sen hem..
Igår gymmade jag för första gången på lääänge, med Sarah :) Köpte månadskort på Fitness, det gick ganska bra å var skoj, så blir att gå dit några gånger i veckan å köra på!
Det var nog allt för idag, godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0