Shopping

Haha, ojoj vad det sjunker med läsare när jag bloggar så sällan.. men några trogna har jag kvar, tack för att ni läser! ;) Kommentera era bloggar om ni har, så får jag lite mer läsning också.

Idag är det skärtorsdag å påskhelgen är här! Mysigt, som sagt så gillar jag verkligen denna högtid! Blir väl en del godisätande denna helg då känner jag på mig, brukar ju bli så.. vilket det även blev förra helgen, men vafan, jag behöver ju inte ha dåligt samvete precis. Skulle vara för tändernas skull då, men inte för kroppen.. Behöver verkligen gå upp några kg! :S Bläsch, vill se ut som mitt gamla vanliga jag.
Jaja, igår blev det en fika på Waynes med lilleman och Sarah :) Mysigt å trevligt som vanligt, sen en sväng till Lindex innan jag och lillen promenixade hem igen. Btw så är det sååån fruktansvärd full fart på han nu hela hela tiden, inte en lugn stund. :D han kryper å kryper, ställer sig upp med hjälp av möbler å snabb som sjutton är ungen! Han ska på allt, å roligast äre med sånt han inte får röra, som sladdar, tv-dosor osv osv.. nu har hans första tand börjat synas också, han har ju inte fått några tänder än å jag har känt efter då å då, det var först igår som jag kände att det är en på gång. :D Kul! Får se om man inom kort får några jobbiga dagar eller nätter framför sig, ifall han har ont. :/
Annars så åkte vi och Camilla till valbo idag, stressade runt där på eftermiddagen. Blev en del inhandlat också, jag fick med mig en klänning och tröja som det var rea på, från gina med mig hem, samt ett par solglasögon och två par skor (det ena var ett par söta ballerinaskor och det andra var mer pumpsaktiga, att ha när jag går ut ;) ) å sist men inte minst hittade jag ett par schyssta jeans från carlings, lite rock style som jag gillar. ;D Niiice det! Vi åkte hem sen, var hemma en stund och sen for jag och Camilla till Mcdonalds, sen blev det ICA för lite småhandling.
Blir uppe en liten stund till, sen ska jag sova sött. 

Godnatt, å glad påsk på er! :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0