mondaay

Goder kväll :)
Då var det måndag igen då. Blev en promenad med Alexander och Camilla idag, (ovanligt va? :D) nu börjar det bli riktigt skönt vårväder ute. Man kan ha skinnjacka, vilket jag visserligen haft ett tag, men utan att frysa. Härligt värre! Så blev det en sväng till ICA, sen hem och kika på bachelorette som gick nu ikväll, ska strax kika på en unge i minuten nu, som gick samtidigt men fick spela in det :P 
Sen blir det väl sova, ska upp tidigt imorron och åka till öppna förskolan med Alexander tänkte jag. Tänkte åka dit så han får busa av sig lite, det behöver han, sån full fart som det är på honom. :D Emma och Alvin skulle dit också i alla fall, får se om det blir några fler som man känner. I vilket fall så är det skönt att komma ut och träffa lite folk :)
Sen på eftermiddagen ska jag, Alex, Camilla å Sarah hem till Sirpa :) Ska bli jättekul, var ju över tre månader sen hon träffade han också, så han har blivit bra mycket större sen hon såg han sist, hehe.

Jaa, jag har inte så jättemycket mer att skriva just idag. Blev ett kort inlägg :P 
Nu blir det tv, sen sova.
Gooodnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0