Lördagschill

Hej å hallå!
Då var helgen här, redan lördagkväll.. Lilleman somnade för en halvtimme sen ungefär, som vanligt efter vällingen. Igår var det fredag, då hände inte alltför mycket. Tog en promenix med Camilla å Alexander, på kvällen skulle vi glo på film men orkade inte se nå mer för den var seg, då lade vi ner :p 
Idag åkte jag och Alexander till Storvik, på kalas hem till Sofia (eller hos hennes pappa rättare sagt), för hon fyller 23 år idag :) Jättetrevligt å mysigt, var lite fler kompisar till henne där med, samt lite släktingar. Alexander var mestadels på bushumör, kröp runt på golvet och vickade ut katternas vatten bland annat. Busfröet. Han somnade en liten stund där också iallafall, men det var svårt att få honom att sova sin eftermiddagslur, massa nya ansikten och ny miljö tyckte han var mer intressant. :D Btw, så har han krypit nu ordentligt sen i onsdags. Dagarna innan dess var det ju på g hela tiden, han stod på alla fyra och svingade rumpan fram å tillbaka, så det var verkligen på gång. Men i onsdags tog han de första ordentliga krypstegen kan man säga. Så himla roligt, men man får hålla sååå mycket koll ;P Han ska på aaaallt som han inte får röra, den busen. Snabb som jag vet inte vad, stark också för den delen. 

Nej, vad gör man en lördagskväll som denna då? Får nog bli så att jag skjutsar Camilla till stan om en stund, hon ska ut och röjja loss. Sen kanske det blir en sväng till ICA, handla nappar och lite smått, glass är jag sugen på också! Börjar nån film 21.30 med Ben Stiller, får se om jag kikar lite på den.. 

Imorron är det söndag, säkert en seg sådan! :S 

Aja, ha en fin kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0