lägenheter

Hej läsare!
Torsdag kväll nudåå, å det har inte varit den bästa dagen. Dåligt humör, less m.m.. Vill så gärna ha en lägenhet, det är väl mest därför jag blir på dåligt humör. Orkar inte bo kvar här längre, seriöst. Är uppsatt på några hela tiden känns det som, men jag får ingen. Inte någon jag vill ha iallafall.. ligger visserligen 1a på en tvåa i Stensätra, men det känns ju lite väl långt bort och avsides. Det är ju ett bra och fint område, men det verkar inte som det går några bussar ut dit vad jag kan se, å det blir jobbigt när jag inte har någon bil. Sa igår att jag skulle iväg och kika på den imorron, men får se alltså.. ska ringa tjejen som har lägenheten och höra om hon vet hur det är med bussar, annars får det vara. Finns ju andra på närmare håll och som är billigare dessutom..

Ännu mer besviken blev jag idag, ringde på en lägenhet igår som jag såg i annonsbladet, det var en privat hyresvärd, den låg på högbovägen. Han sa att jag skulle komma dit idag till 17.20, jag frågade om det var så att den som ringde först hade förtur (jag ringde ju bland de sista), men han sa att så var det inte, utan han skulle välja den han tyckte det kändes bäst med. Så jag kom dit, då kommer det ut några folk, å så kommer hyresvärden sist. Han sa att tyvärr så hade de där personerna tagit lägenheten redan, att de hade ringt först av alla? Jaha? Så lät det inte i telefon.. nej fy, dålig stil när jag tagit mig dit och allt, hade t.om med mig Alexander (Viktor var också med). Nej fy sjutton, han hade ju inte behövt säga att man ska komma en viss tid dagen efter, när han lovar andra lägenheten på en gång. Jag hade fattat det som att han skulle bestämma sig någon dag senare vem som skulle få den, och höra av sig till den personen då. Men nej.. min vanliga tur :P Ajaa, det är väl bara att leta vidare. Är uppsatta på två st i Örta dessutom, har inte hört något dock. Folk är ju så jäkla snabba på att sätta upp sig :P Men örta skulle vara bra, då har jag nära till bvc, nära till ICA, nära till sjukhuset och nära till mamma och pappa om jag skulle behöva barnvakt plötsligt. Lugnt och bra område. Men man ska aldrig hoppas för mycket, blir man bara besviken, å det gäller allt. 

Sen kan man ju fundera vad det är som händer annars med allt med? Ett mord i Hofors i lördags natt, vet även vilka de misstänkta är. Eller jag vet vem hon är, han vet jag inte vem det är. Idioter säger jag bara!! Fyfan... Sen läser man om ett våldtäktsförsök som var ungefär vid göransson arena igår, inte läst alltför mycket om det dock, kanske står mer i tidningen imorron? Fy, ska man inte våga gå ut här på kvällarna nu heller.. :S 

Nej, idag är ingen bra dag! Hoppas morrondagen blir bättre. 

Och hoppas ni mår bra! :)
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0