hej å hå.

Tisdag kväll då, dagarna går å går. Skrev sist i lördags tror jag. Sen dess har det inte hänt så mycket, tog en skön promenad med Sofia å Alexander i söndags, i finvädret. Igår var det också riktigt fint väder, det blev en promenix då med såklart. Idag tog vi en promenad hem till Christofer, som är hemma över påsken och hälsade på. Alexander var blyg i början, men sen var han för nyfiken istället å skulle på ALLT :D Nyss har jag spelat lite kort med Camilla å Björn, å nu tänkte jag sova. Sova sova.. finns det något bättre? Somnar nästan jämt på en gång nuförtiden, både under graviditeten och sen jag fick barn.
Imorron är det onsdag, då ska jag träffa Saraaah :) Mys!
Sen i helgen har jag inga planer, det blir väl en lugn och skön påsk bara. Alexanders första :)
Bloggtorka har jag å , vet ej vad jag ska skriva. Tråkig känner jag mig, men det får man göra när man är trött.
Godnatt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0