Dienstag

Hej hej!
Inte ofta jag skriver på förmiddagarna, men får passa på nu när lilleman somnat sin förmiddagslur och det var ju tre dagar sedan jag skrev. Hoppas allt är bra med er. 
Vad har hänt här då? Inte sådär suupermycket ändå.. söndagen var ju en sån otrolig regnig dag så vi tog det bara lugnt, blev ingen promenix då inte. Igår var det däremot suuuperskönt väder ute, riktigt vårväder. Då tog vi en promenad, jag och Alexander. Gick ner till hedgrind, förbi alla fina hus och förbi vattnet. Då menar jag längre ner i hedgrind, där det mest bor sandvikschefer och liknande. Så himla mysigt å skönt där nere, så tyst å lugnt. Love it. Där skulle man inte tacka nej till å ha ett hus eller ;) Kanske ska ta å gifta mig rikt, så jag får chansen? ;D Haha, skojar såklart, om det nu var någon som inte förstod det :P Men det är väldigt fina hus där, kanske lite väl lugnt område, jag har ju gärna liv och rörelse runtom mig.. Men det gör inget om det är lugnt där nere, det kan det vara värt för att bo där ;p  Men jag skulle aldrig t ex vilja bo avsides med flera km till närmsta granne.. nej tack!

Sen igår kväll färgade jag äntligen håret när lillen somnat, det behövdes :P Så var det massa tv igår med, varför sätter dom alla bra tv-program på måndagar? De har Bachelorette och En unge i minuten samtidigt, sen har de ballar av stål också. Fick spela in En unge i minuten, ska kika på det ikväll istället.. ikväll däremot går det ju ingenting på tv annars. Aja.. bachelorette borde ni kika på också om ni missat det, det är bra. Å sen ballar av stål ska vi inte prata om, gud vad jag skrattar åt det programmet. Så sjukt roligt :))

Nej, om jag ska lägga mig och vila lite innan Alex bestämmer sig för att ha sovit klart. Slänger först upp de här nytagna bilderna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0