YES!

Wee, sitter här och är jätteglad just nu :) Har fått våra betyg i kursen vi läste nu från februari till april "Kulturmöten 1 - barns lek och lärande", och jag fick ett C i kursen! Trodde jag skulle få ett E, högst ett D om jag hade tur.. men jag gjorde tydligen bättre ifrån mig än vad jag trodde. Hade ju blivit nöjd om jag precis klarat godkänt, det är jag med allt som har med högskolan att göra. Men blir ju ännu gladare nu såklart.
I'm happy!

Igår var en trevlig kväll också. :) Först käkade jag tacos här hemma, ska snart äta upp resterna, hehe. Sen åkte jag och Camilla hem till Sarah. Sirpa var där ett tag också, var roligt att träffa henne! :) Så hade jag köpt ett spel som heter "tjejmiddag", det är över 400 frågor man ska fråga varandra, om vadsomhelst typ. Men vi orkade bara några frågor just igår, jag och Sarah tänkte umgås ikväll å köra resten av frågorna. Sen drog vi upp till Christofer en sväng också, där även Kim var. De drack också så vi lyssnade på musik å snackade, det var trevligt!

Så skjutsade jag in tjejerna till gävle, de skulle ut på heartan. Själv åkte jag hem och tog det riktigt chill.. kikade på på tv och läste i bebisböckerna jag fått från barnmorskan förut. Man börjar ju fundera mer och mer på förlossningen nu, när det närmar sig mer och mer. Kommer bli en jäkla upplevelse.. underbart efteråt, men jobbigt innan. Men jag är inte ett dugg nervös. Inte än iaf, får se om jag hinner bli det något... kanske de sista dagarna innan beräknat datum. Inte innan dess iaf skulle jag tro. :)
Ser verkligen fram emot föräldraträffarna vi ska på sen så man får veta och höra ännu mer om det!

Nuu blir det en dusch och mat!
Puss, ha en fin lördag.

En av de sista festarbilderna, fest hemma hos Cissi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0