väntar å väntar

Jahapp, sitter här i telefonen å väntar på att komma fram i kön till försäkringskassan.. låg nyss på plats 131, nu ligger jag på 127. Wow, det går framåt!! :D
Tänkte ju gå dit idag, men var med på exkursionen av bergarter istället.. kände att jag inte ville riskera nån rest. Hade dock gärna skippat den, för det var riktigt ointressant! Men men.. Får jag ingen hjälp av försäkringskassan idag får jag väl gå dit imorron istället.
Två skoldagar kvar nu! :D Går förmiddagen imorron, sen går jag inte förrän nästa torsdag när vi har artkunskapsduggan.. Inte illa det inte. ;D Men blir ju dessvärre plugg hemma innan dess.

Imorron blir det luncha i gävle med Cissi å Emelie också. Träffade Cissi en snabbis i skolan idag, har ju inte träffat den sötnosen sen februari, så nu är det verkligen på tiden! :D

Ikväll är första semifinalen i ESC också.. love it! ;D Sverige är ju inte med idag, de är med på torsdag.. ska bli spännande att se hur det går för oss. Visar sig om det blir några bra låtar som går vidare idag också.

Nu hade jag visst plats 101! Hoppas man får någon bra hjälp av dem idag som sagt.

Å ni som läser får ha en fin kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut mer bilder på magen ulliis:D

2010-05-26 @ 06:09:24
Postat av: Anonym

Ett tips, det finns en chatt på försäkringskassans hemsida. Så du kan´chatta direkt med en som jobbar där..

2010-05-26 @ 08:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0