thuesday

Hejs!
Sitter här och har kikat lite på "inför ESC".. rätt roligt att se, om två veckor blir det ju semifinaler och final. Får se om Anna lyckas ta sig till finalen.. tveksamt om ni frågar mig, men. Jag hoppas det iaf, för sveriges skull, finalen blir ju mycket roligare då också.
Blev en fika på marangoni på förmiddagen med Maria och Emelie, innan vi drog in till skolan. Hade skola på eftermiddagen, vi hade våra naturstigar idag så fick göra lite olika aktiviteter ute i det fina vädret. :)
När jag var hemma sen så märkte jag vid 18-tiden att laddaren till min mobil gått sönder... blev sååå arg å trött. Hade knappt nå batteri alls kvar och klockan blev ju så mycket också. Men jag fick iaf skjuts in till valbo av min snälla, underbara pappa, så jag kunde köpa mig en ny. Passade på att köpa ett nytt tangentbord också, det behövdes. :P
Får sova ut imorron, börjar inte förrän kl 13 då. :) Sen har vi långhelg, i love it. Frågan är dock vad som händer? JAAANI.

Nuu blir det läsning och chill.

Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0