streeess!

Usch, idag har inte varit nån bra dag hittills.. känner sån jääävla stress över saker å ting, vilket gör att jag i min tur blir frustrerad å arg! Har ett sånt jävla humör numera, tappar tålamodet skitlätt, måste ha att göra med graviditshormonerna. Blir arg för saker jag inte annars skulle brytt mig om så mkt. :P Så jävla mycket som ska fixas å göras å jag vill bara att skiten ska vara över.. När det går som jag vill med saker så mår jag toppen å är jätteglad, men får jag motgångar så blir jag som ett jävla monster :P Haha fyfan. Det är föräldrapenningen som krånglar, att jag inte vet hur jag ska fylla i den för att det ska bli som jag vill ha det, det är uppsägning av saker, det är så mycket med lägenheten å ja allt! Mycket plugg har jag framför mig också fast vi slutar snart..
Vill bara att det ska vara augusti nu, att jag får sitta i lugn å ro och ha det bra med min lilla älskling. :)

Annars ikväll ska jag nog bara åka hem till mamma å pappa, ta det riktigt lugnt! Glo på en film med Camilla :)
Nu kommer snart han som ska kika på lägenheten, så dags att städa det sista!

Den här låten var min å Sarahs låt partysommaren 2009. :D Spelades på så gott som alla fester å vart vi än var. ;)





Kommentarer
Postat av: Sarah

Sommaren med dig var UNDERBAR ! <3

2010-05-21 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0