sötungar!

Hejsan hejsan!
Kom hem för en liten stund sen bara, blev jobb till 16.30 på tallåsgården idag. Så himla roligt att träffa barnen igen, är ju snart ett år sen jag var där sist! Shit vad tiden går fort, jag tycker inte alls det känns som länge sen.. var himla kul att träffa dem igen som sagt, sen även såklart att träffa några jag inte träffat förr. :) De flesta kände igen mig, men vissa gjorde inte det bara för att när jag var där sist var jag ju blond. Men när de kommit på att jag färgat mitt hår mörkt så visste de ju direkt vem jag var. :)
Var väl mest utomhus i det sköna vädret.. underbart! Fick hur mycket kommentarer som helst om bebismagen också. Många frågor som "Har du en bebis i magen?" å "mamma, mamma hon där har en bebis i magen!" haha. Låtsades att bebis bet dem å grejer.. De är för roliga.
Sen en riktigt rolig kommentar jag fick av en flicka på fyra år som frågade: Vad ska bebisen heta? Jag svarade att jag tror det blir en Alexander. Då sa hon att Amanda är också fint. Jag svarade att det är så att jag väntar en liten pojke.. svaret jag fick då var: Jaha, då kommer han bli pappa, din bebis.

HAHAHA :D Roliga sötunge!

Ska iaf dit och jobba igen både på måndag å tisdag, ser jag verkligen fram emot. Har ju massa plugg inför torsdag, men får sitta med det emellanåt, på söndag blir det nog en pluggdag också!

Blev ett besök hos barnmorskan imorse igen också, å allt såg fint ut med mig och magen. Jag väger 57 kg nu, så sammanlagt har jag gått upp 4 kg då.. :)
Både blodvärdet, blodsockret å blodtrycket var bra, känns skönt att jag inte haft nå problem alls med nåt av detta ännu! Magen såg fin ut å har växt som den ska också. Underbart att lyssna på hjärtljuden på honom igen också. :) Han var ju lite busig i magen samtidigt som vi lyssnade på hjärtljuden, så medan vi hörde de genom den sk dopplern, så hörde man även värsta dunsen, lät som en rätt rejäl smäll.. då höll han på att sparkas där inne, mammas älsk. :) Har en ny tid hos barnmorskan om tre veckor. :)

Apropå igår och Sverige i ESC.. trist måste jag säga att vi inte tog oss vidare. :/ Blir tomt å tråkigt att kolla på det imorron när inte sverige är med å tävlar, om jag nu ens ska kolla på det. Vi har ju varit med varenda år i den stora finalen! Jag tycker även Anna gjorde riktigt riktigt bra ifrån sig igår, verkade hur bra å säker som helst på scenen, sjöng otroligt bra också. Märkte inte det minsta nervositet... Beundrande när hon är så ung och en rätt nybliven artist! Men det gick inte hem, tyvärr. De är som det är, hade vi skickat Eric Saade, Darin eller Salem hade vi åtminstone gått till final tror jag.. såå, svenskarna som röstade på henne får ju helt enkelt skylla er själva. Låten är ju faktiskt inge vidare speciell alls, i mitt tycke.
Bättre lycka nästa år!

Vad händer ikväll då? Camilla å Sarah ska ut i gävle, tror iaf att jag tar å joinar dem innan de drar iväg. Så blir det väl bara chill sen!

Ha en bra kväll ! PUSS !



Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt det låter att ha en liten pojke i magen hi hi. :)

Hoppas allt är fint med dig annars =)

2010-05-29 @ 17:03:25
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0