segast

Oj, idag var nog den segaste dagen på länge.. är ruskigt trött, kommer somna fort ikväll känner jag. Somnade rätt sent igår också å.. var hos mamma och fastnade i en bok som jag inte kunde sluta läsa, därför jag kom hem sent. :p Var tvungen att gå upp efter kl 7. Men jag tog med mig boken hem iaf, så ska väl sätta mig och fortsätta läsa i den nu eller nåt. ;p
Hade heldag i skolan, först föreläsning om småkryp. På eftermiddagen fick vi gå ut till två dammar och hova upp en massa småläskiga djur och sedan kika vad det var.
Imorron har vi naturstigsredovisning, och på onsdag fältstudieredovisning, seeen helg.

För trött för å komma på nåt roligare att skriva idag. Ska lägga mig i soffan nu med sparkande bebis och läsa boken. :) <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0