Pluggtime

Hej på er!
Precis ätit, å nu MÅSTE jag ta tag i pluggandet för det har jag inte hunnit alls idag. Var hos barnmorskan på förmiddagen, fick lyssna på lilla prinsens hjärtslag. Myys var det att höra, å fort dunkade det på. Runt 148/min ungefär.. men det är precis som det ska vara. :) Var en sväng till försäkringskassan sen och lämnade in ett intyg så jag får ut pengar sen.. så var Camilla hit en sväng, vi gick och köpte glass.

Har diskuterat lite med mamma idag, å vi har kommit fram till ett braaa beslut känner jag. Det får bli så, det blir bäst så för alla, å jag slipper massa krångel. :)

Heldag imorron i skolan.. börjar bli nervig inför tentan på fredag, dessutom inte pluggat mkt. Måste måste börja. Sen har jag ett antal sidor att läsa till tekniklektionen imorron också, men det vet jag tyvärr inte om jag kommer hinna.. tentan går först!!

Ha en bra kväll, å puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0