Järvsö

Hejsan!
Var en jätteintressant och bra information vi fick idag på bb. :) Fick höra om amningen och bb-vistelsen. Fick även gå och kika runt lite, men jag hade hoppats på att se fler nyfödda små söta bebisar. :) Skymtade bara en, och hörde någon skrika inifrån ett rum. Men tydligen var det lugnt där just den här eftermiddagen. Jaja, vistelsen där fick mig iaf att längta ännu mer efter min egen lilla prins. :) Snart bara tre månader kvar ju :) <3
Skjutsade Viktor till bussen sen, vi tog en glass i väntan på hans buss.. sen blev det hem till mamma en sväng, åt lite kebab m bröd. ;D
Så blev det ica en sväng med mamma innan jag åkte hem nu, mamma köpte en söt blå babyfilt till mig med nallar å stjärnor på, det tackar man för. :D
Nuu ska jag packa ner lite saker inför Järvsö imorron.. jag, Maria, Emelie och Helena tänkte åka bil dit istället för att åka buss som de flesta andra i klassen gör. Slipper vi krånglet med skjuts å hämtning sen på högskolan, när vi är hemma på onsdag. Så imorron blir det nog inget bloggande från mig, i och med att vi är borta till onsdag kväll som sagt.. ska bli himla kul att se alla djuren, och allt vad det är. Blir nog att gå ut och äta imorron kväll också! Sen på onsdag ska jag sova hos tjejerna i valbo, skjutsa dem till dagis på torsdag.. jag har en känsla av att jag kommer sakna min egen säng de här två dagarna, som jag sover såå skönt i. Men så är det. :D

Ni får väl ha det toppen, så hörs vi när jag är hemma igen. :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0