idioter

Jag är inte lite less på försäkringskassan nu! Idioter är vad dom är.. ringde dit nyss för jag ville ha hjälp att fylla i det sista i begäran av föräldrapenningen, vill ju vara säker på att jag fyller i rätt innan jag skickar in det så det inte blir fel. Sitter i kö i en halvtimme, gör av med massa pengar på dom, när jag äntligen är framme å hör det tutar i luren så blir det helt plötsligt bara knäpptyst! Sen hör jag inget mer alls.. det tog inte slut på pengar för mig heller, de där idioterna lade väl bara på eller nåt då för de inte orkade med alla samtal?! :O GAH, HATA!

Skiter fan i det här nu känns det som, orkar inte med krånglet!! Går heldag i skolan imorron, men på onsdag när jag slutat får jag ta och gå dit helt enkelt. Få allt förklarat för mig så är det bara att skicka iväg skiten sen!

Annars idag har det varit väldigt lugnt, jag tog en riktigt skön skogspromenad med Sofia på eftermiddagen, chillade lite hos henne sen. Ska väl kanske plugga lite fåglar nu innan jag lägger mig.

Ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0