Grattis Tyskland!

Halloj!
Kom precis hem nu, varit hos mamma å dom hela kvällen. Kikade på ESC, å tro mig, det var rätt roligt att se ändå fast inte sverige var med och tävlade. Tyskland tog hem det, något som jag faktiskt är riktigt nöjd över också. Var en bra låt på ett speciellt å unikt sätt. Tjejen som sjöng hade unik röst också! Annars var Turkiet bra, som hamnade på en andraplats, Frankrike å Grekland hörde också till de bättre.
Haha, en riktigt rolig grej som hände också var när spanien framförde sitt bidrag, och en helt för dem okänd snubbe klev upp på scenen å började göra lika rörelser som dem :D HAHA, de lär ha blivit gaanska förvånade! Så de fick framföra sitt nummer två ggr.
Mamma var sugen på att dra ut på stan en sväng och kika efter det, å eftersom hon hade druckit lite så fick jag köra. Var inte så mycket att se.. lite bilar var väl kvar iaf. :P

Nuu ska jag sova! Imorron är det söndag, å det väntas väl plugg och sånt..

Vinnaren!




Haha, kolla in snubben med mössan som springer upp på scenen, vid 1:05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0