Fredag dåå

HEJS :)
Sitter hemma, har precis duschat och ska strax ner i tvätten. Mamma var här en sväng tidigare också, så allt blev lite sent idag. :P
Hade en trevlig kväll igår med barnen, Hailey sov redan så jag var över hos grannpojken Kalle där vi, Nova och Kalles trevliga barnvakt Josefine spelade nintendo wii bland annat. :) Riktigt skoj!
Bebis sparkade på som jag vet inte vad under hela dagen igår, idag med för den delen :) Underbar känsla som alltid, men iaf så fick både Kalle och Nova känna hur han sparkade igår också, hihi. Riktiga karatesparkar just när de kände också, så himla mysigt!
Så måste jag tacka Anna för igår med, vilken snäll människa och vilken kanonmamma till sina döttrar. :) Blir så glad av att se dem tillsammans!

Idaag blir det pizza och film med Sofia, Sarah å Camilla hemma hos Sofia. Blir treevlans! :)
Hoppas ni alla får en fin kväll. :)

Den här gamla låten från typ 1989 gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0