föräldraträff

Hej!
Sitter hemma å har precis ätit. Ska strax åka hem till mamma å dom, kika på ESC där med henne å Camilla. :) Spännande hur det går ikväll nu... skulle ju bli hård konkurrens. Många har ju ballader å den där känns som bara en i mängden.. som inte har det där lilla extra. Inte enligt mig iaf! Förstår inte ens hur vi kunde skicka vidare den jag.. men men, vi får väl se nudå, går den inte vidare så kanske ni som röstade på den förstår att ni tänkte fel, vad vet jag. :p Synd när typ alla övriga låtar var bättre, men.
Smaken är som baken!

Viktor kom hit lite tidigare idag, å vi tog en lunch på mcdonalds. Mamma kom dit sen, skjutsade hem henne och tog sen bilen till sjukhuset.. fick lyssna om smärtlindring och tiden efter förlossningen. Intressant. :)
Ska till barnmorskan igen redan 8.45 imorron, sen ska jag faktiskt åka iväg och jobba på tallåsgården. :D Ska bli skitkul, var ju inte igår jag jobbade.. behöver alla pengar jag kan få nu också! Så blir där till 16.30 imorron.. ska även jobba med de äldre barnen, ser det som en fördel nu att inte jobba för mycket med de mindre då jag kanske skulle behöva lyfta en del.. vill inte göra det alltför mycket såhär i slutet. :)

Ni får ha en bra kväll då! :)

Nu ska jag iväg å pussa på den här sötfian! :) <3




Kommentarer
Postat av: LillSanna

Ja vi måste passa in en dag och ses snart =)! Ja precis, blir ju i viken typ hela sommarn så nån dag borde ju passa =P... Snart håller vi tummarna för oss i eurovisionsemifinalen också :)! Spännande :P...Kramelikram på dig!

2010-05-27 @ 20:33:10
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0