dålig update

Hej folket!
Dålig uppdatering från min sida, har inte haft tiden till, så sorry. ;p
Apropå försäkringskassan så fick jag prata med en urtrevlig kvinna där igår, så jag fick svar på alla frågor jag hade, å som kunde svara ordentligt å inte bara "ja eller nej" som vissa andra kan göra... så skönt att ha det fixat!
Annars idag har det varit skola, men var en riktigt slapp lektion.. sköönt. Därefter blev det en god sallad inne i gävle med dalabrudarna, Emelie å Cissi. Hur mysigt å trevligt som helst med dessa tjejer!
Åkte hem sen till mamma å var där hela eftermiddagen, mammas moster Gunborg var där å var nyfiken på att se min mage så det fick hon göra. :) Fick dessutom lite virkade bebiskläder av henne, det tackar man för! :)

Sen skjutsade pappa in mig till valbo för att vara barnvakt åt tjejerna. :) Gick bra å var trevligt som vanligt.. Innan jag åkte hem sen fick jag låna en bok om förlossningen av Anna, samt en avslappningsskiva som hon använt när hon hållt i gravidyoga förut. Blir jag stressad i en situation har jag ju ganska svårt att bara andas lugnt och tagga ner.. känns som det är något jag måste öva på, å jag antar att jag kommer bli skapligt stressad när jag ska till och föda. Så med den där skivans hjälp kanske även jag kan ta det lite lugnare då. :) Så det var jättesnällt :)
Imorron ska vi iväg på föräldraträff igen, vi ska prata om smärtlindring och tiden efter förlossningen denna gång.. sen på fredag morron är det en ny tid hos barnmorskan igen, lyssna på lille prins hjärtljud och mäta magen, osv.

Några bilder på magen från idag :)







Kommentarer
Postat av: Tove

Nu har den blivit bra stoor! Hoppas vi ses snart. kraam

2010-05-26 @ 23:38:02
URL: http://toveahlandeer.blogg.se/
Postat av: LillSanna

Åå myselipys! :)! Nu är det snart bara slutspurten ;)... kram på dig!

2010-05-27 @ 12:21:46
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0