barnen i bullerbyn

HALLÅ! :)
Sitter hemma bara, inge sugen på att gå ut när vädret är som det är.. suuck. Men hört rykten om att det ska bli riktigt varmt snart?! hoppas! Så kallt just nu för att vara maj. :/
Vaknade strax innan 6.30 imorse av jooordens sendrag i vaden... hatar när jag får det, tur jag får det så pass sällan ändå. Låg där å gormade ett tag, man kan ju inte göra annat än att vänta ut skiten. Men den försvann efter en liten stund, som tur var. Tänkte somna om sen, men kom ju på att barnen i bullerbyn var på tv, haha. Såg ju det i tidningen igår, så bestämde mig för att hålla mig vaken och se på det istället. När det var slut somnade jag om, sov till 10.30 när det blev Våra bästa år istället.. och därefter var det ännu mer barnen i bullerbyn, så jag hade en mysig förmiddag, haha. :)
Ska inte göra nåt spec nu fram till 19.30tiden ikväll, då hämtar pappa mig och skjutsar in mig till valbo. Ska vara barnvakt åt tjejerna. :) Får se vilken tid jag är hemma sen. :)
Nu får det bli ännu mer tv, kanske lite läsning.
Puss, ha en bra dag ni alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0